Обмін та повернення

Відповідно до закону про захист прав споживачів, всі покупці, які здійснюють покупку в інтернет-магазині ТехноСфера, мають право обміняти товар на аналогічний або повернути його назад, отримавши повернення сплачених за товар коштів.

Умови обміну або повернення товару належної якості

  • Повернення здійснюється згідно з чинним законодавством України.
  • Повернення Товару можливе в разі, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. (стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
  • Повернення Товару належної якості, після одержання Покупцем, можливе протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • Продавець залишає за собою право відмовити в поверненні або обміні Товару належної якості, в разі порушення цілісності одноразової упаковки;
  • Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) передбачені у Додатку № 3 до Постанови Кабінету Мінстрів України від 19.03.94 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
  • Вартість доставки повернення Товару, оплачує Покупець, якщо повернення Товару здійснюється за ініціативи Покупця;
  • Повернення Товару здійснюється шляхом відправки поштовим оператором "Нова Пошта";
  • Після відправлення поверненого Товару Покупець зобов’язаний повідомити дані ТТН та банківські реквізити, на які буде здійснюватися повернення оплати за Товар.
  • Адреса для повернення Товарів належної якості: Київ, вул. Пирогівський шлях, 135 (відділення №1)
  • Продавець повертає Покупцю кошти за товар після фактичного отримання поверненого товару.
  • Повернення сплачених коштів за Товар відбувається на картку або банківський рахунок Покупця.
  • Кошти повертаються в повному розмірі у відповідності до сплаченої Покупцем вартості Товару

Покупець має право обміняти Товар на аналогічний, а якщо аналогічного товару на момент обміну немає в наявності, то Покупець може повернути товар та отримати гроші, які він сплатив за нього. Гроші повертаються не пізніше ніж за 7 днів з моменту повернення товару, за умови, що всі вище наведені умови повернення були дотримані. Важливо зазначити, що транспортні витрати, пов'язані з обміном або поверненням товарів належної якості, бере на себе Покупець.

Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право пред'явити одну з вимог, що вказано нижче, а у разі її невиконання заявити іншу вимогу з цього переліку:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Алгоритм дій Покупця щодо повернення Товару

  • проінформувати про свій намір повернути Товар на електрону пошту support@tehnosfera.in.ua
  • відправити Товар на відділення Нової пошти та оплатити вартість доставки: Київ, вул. Пирогівський шлях, 135 (відділення №1)
  • повідомити номер ТТН та номер картки/рахунку для повернення коштів на електрону пошту support@tehnosfera.in.ua
  • після отримання Товару та перевірки на відповідність умовам повернення, кошти будуть повернені протягом 7 днів на зазначену в листі карту/рахунок