Обмін та повернення
Відповідно до закону про захист прав споживачів, всі покупці, які здійснюють покупку в інтернет-магазині ТехноСфера, мають право обміняти товар на аналогічний або повернути його назад, отримавши повернення сплачених за товар коштів.
Умови обміну або повернення товару належної якості
- Повернення здійснюється згідно з чинним законодавством України.
- Повернення Товару можливе в разі, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. (стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
- Повернення Товару належної якості, після одержання Покупцем, можливе протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- Продавець залишає за собою право відмовити в поверненні або обміні Товару належної якості, в разі порушення цілісності одноразової упаковки;
- Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) передбачені у Додатку № 3 до Постанови Кабінету Мінстрів України від 19.03.94 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
- Вартість доставки повернення Товару, оплачує Покупець, якщо повернення Товару здійснюється за ініціативи Покупця;
- Повернення Товару здійснюється шляхом відправки поштовим оператором "Нова Пошта";
- Після відправлення поверненого Товару Покупець зобов’язаний повідомити дані ТТН та банківські реквізити, на які буде здійснюватися повернення оплати за Товар.
- Адреса для повернення Товарів належної якості: Київ, вул. Пирогівський шлях, 135 (відділення №1)
- Продавець повертає Покупцю кошти за товар після фактичного отримання поверненого товару.
- Повернення сплачених коштів за Товар відбувається на картку або банківський рахунок Покупця.
- Кошти повертаються в повному розмірі у відповідності до сплаченої Покупцем вартості Товару
Покупець має право обміняти Товар на аналогічний, а якщо аналогічного товару на момент обміну немає в наявності, то Покупець може повернути товар та отримати гроші, які він сплатив за нього. Гроші повертаються не пізніше ніж за 7 днів з моменту повернення товару, за умови, що всі вище наведені умови повернення були дотримані. Важливо зазначити, що транспортні витрати, пов'язані з обміном або поверненням товарів належної якості, бере на себе Покупець.
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право пред'явити одну з вимог, що вказано нижче, а у разі її невиконання заявити іншу вимогу з цього переліку:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Алгоритм дій Покупця щодо повернення Товару
- проінформувати про свій намір повернути Товар на електрону пошту support@tehnosfera.in.ua
- відправити Товар на відділення Нової пошти та оплатити вартість доставки: Київ, вул. Пирогівський шлях, 135 (відділення №1)
- повідомити номер ТТН та номер картки/рахунку для повернення коштів на електрону пошту support@tehnosfera.in.ua
- після отримання Товару та перевірки на відповідність умовам повернення, кошти будуть повернені протягом 7 днів на зазначену в листі карту/рахунок